tiistai 12. kesäkuuta 2012

Young Lions Finland 2012 kilpailu

Kärkimedian tämän vuoden kilpailu nuorille markkinointialan osaajille on ratkennut. Tänä vuonna kilpailun asiakkaana oli Invalidiliitto eli kilpailuun osallistujat tekivät kilpailutyönsä vammaisten työmahdollisuuksien parantamiseksi. Kilpailun tuomaristoon kuului markkinoinnin parissa työskenteleviä ihmisiä, joilla oli näkemystä mainoksien toimivuudesta käytännössä. Jos kilpailutyöt kiinnostavat, pääsee niihin tutustumaan Kärkimedian verkkosivujen kautta.

Press-sarjan voittajatyö.


Katselimme kilpailutöitä läpi ja niissä oli paljon tärkeää asiaa. Erityisesti kannattaa käydä katsomassa läpi kilpailuun osallistuneet videot. Niissä oli löydetty avainasioita lyhyestä kestosta huolimatta. Mainokset ja tekstit ovat tosin englanniksi, sillä voittajatyöt osallistuvat kansainvälisiin kilpailuihin. Monessa työssä argumentit olivat hyviä ja monet olivat hoksanneet, ettei vamma ole pelkästään pyörätuolissa olemista. Mutta käykää sivuilla ja päättäkää itse, voittiko oikea työ.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti